donderdag 21 juni 2012

Cup of Coffee

Deze leuke plaatjes van kopjes koffie kwam ik tegen op internet. Daar wilde ik graag een leuke kaart mee maken. Het gestreepte achtergrond papier van Boekenvoordeel past goed bij het café-sfeertje vind ik. De andere papieren van Bo Bunny maakten het mooi af.


De donker-creme pareltjes en de knoopjes zijn ook van Boekenvoordeel. De stansjes heb ik wederom via Marktplaats verkregen. Met de Sew Easy heb ik nog twee randjes geborduurd op het donkere vlak van Bo Bunny.


Deze kaart heb ik naar een vriendin gestuurd; voor haar verjaardag. Zij houd niet zo van zoetsappig en des te meer van koffie, dus ik denk: perfect!

Liefs,

Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.