vrijdag 29 juni 2012

Wijnliefhebber

Voor de echte wijnliefhebber heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Hij is gebaseerd op de Sketch onderaan dit bericht.


Het achtergrondpapier is van Kaisercraft, behalve het geel-oranje papier (deze is van Trekpleister). De stempel Gefeliciteerd is van Marianne Design. De rand-stans die dwars over de kaart gaat heb ik weer via Marktplaats.

Op deze afbeelding zie je nog wat details van de kaart:


Ik vind het papier van Kaisercraft echt mooi, ben er dol op! En zeker deze zijn lekker stoer voor een herenkaart.


Zoals eerder gezegd heb ik deze sketch gebruikt, van MiloLilja. Neem eens een kijkje op haar site voor nog veel meer gave sketches!

Fijn weekend!

Liefs,
Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.