woensdag 14 november 2012

Let it Snow!

Het gaat aardig goed met mijn voorraad aan kerstkaarten. Ik denk dat ik er in totaal 30 of 40 nodig heb, maar gelukkig hebben we nog ongeveer een maand de tijd. Dus dat moet wel lukken!

Een tijdje geleden had ik al twee kaarten gemaakt met wantjes, maar ik vind ze zo schattig dus ik heb er nog maar een mee gemaakt. Wel in hele andere kleurstelling, dus eigenlijk lijken de kaartjes helemaal niet op elkaar.


Deze kaart doet mee aan de Challenge 'Winter Wonderland' bij My Mum's Craft Shop.

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Design papier: Eline's Winterhuis - Let it Snow
- Stempel Warme Winterwensen: Eline's Huis
- Kantrandje: KreaDoe

Liefs,

Linda

1 opmerking:

  1. Mooi winters kaartjes, we hebben die wantjes al bijna nodig... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.