donderdag 21 maart 2013

Graduation

Welkom Marjan, leuk dat je mij bent gaan volgen!

Dit papier van Authentique had ik een tijdje geleden al gekocht. Ik was er toen zo blij mee, maar ik had er uiteindelijk nog maar één kaartje mee gemaakt. Daar moest verandering in komen. Van de week heb ik daar dus twee kaartjes mee gemaakt, waarvan dit alvast de eerste is die ik jullie wil laten zien:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkerblauw
- Designpapier: Authentique - Genuine
- Stempels: The Paper Company - Graduation
- Lintje
- Twine: Hema
- Plakparel: Action

De kaart is geïnspireerd op onderstaande sketch van Retro Sketches, maar gaandeweg het maken ben ik toch iets meer afgeweken dan misschien de bedoeling was.


Oooo ik ga zaterdag naar de KGK-beurs in Den Bosch, verheug me er zo op! Heb een heel verlanglijstje gemaakt! 

Zijn jullie al geweest? Of ook van plan nog te gaan? Voor mij nog twee nachtjes slapen :).

Liefs,

Linda

3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit Linda! Die mKuppers ben ik :)
    Heel veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, Linda! LOVE the patterned chevron stripes!!! Totally adorable!
    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.