zaterdag 16 maart 2013

Home is Where the Heart is

Zo, lekker aan de slag geweest met mijn Cuttlebug. Ik moet er nog een beetje een handigheidje in krijgen, maar ik vind het nu al een super ding!
Hieronder een kaartje met mijn huisjes-stans en swirl-stans. Ook heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van Washitape. Dat had ik een tijdje geleden al gekocht bij Action, maar wist nog niet zo goed wat ik ermee aan moest. Dus nu heb ik het zo op een hart verwerkt, geeft een leuk effect dat spul!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier achtergrond: Forever Friends - Black and Gold
- Stans Huisjes: Marianne Design - LR0207
- Stans Swirl: Marianne Design - LR0119
- Washitape op hart: Action
- Kant: via KreaDoe 2012
- Letterstickers: via KreaDoe 2012

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
Crafts and Me: Ribbons and Lace
A Blog Named Hero: Free Style
De Creatieve Zebra: Alles Mag

Dan wil ik jullie nog graag op de hoogte brengen van mijn nieuwe blog: Linda's Kaarten Tegen Kanker. Daarop ga ik een groot deel van mijn voorraad zelfgemaakte kaarten te koop aanbieden. De opbrengst dient als sponsorgeld voor een vriend van me die de Alpe d'HuZes gaat doen. Uiteindelijk gaat het geld dus naar KWF Kankerbestrijding.
Ik vond dit wel een mooi doel voor mijn kaarten. Mijn moeder heeft sinds februari ook deze ziekte. Gelukkig zijn bij haar de vooruitzichten positief. Maar dit heeft wel mijn ogen geopend. En zo kan ik op mijn eigen manier er iets aan doen.

Tot slot: welkom Margot, leuk dat je mijn volger geworden bent!

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Lots of great layers and textures on this card! Thanks for playing along with the current challenge at A Blog Named Hero.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Linda, leuk met de tape!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige layout. Daar ben jij echt goed in, he? Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Tape is zo gaaf, je hebt het op een leuke manier verwerkt. Het is ff wennen met de platen, maar je krijgt er vanzelf handigheid in. Wat naar van je moeder, sterkte er mee. Goed dat je dmv kaartenverkoop je steentje bijdraagt aan het goede doel!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.