vrijdag 31 januari 2014

Alles is Liefde #4

Dit schattige stempeltje kon ik moeilijk laten liggen op de hobbybeurs in augustus, maar tot nu toe had ik er nog niets mee gedaan. Slecht hè? Maar gelukkig is hij niet weggelopen en kon ik er afgelopen week dan toch mee aan de slag. De stempels van Eline's Beach House kocht ik ook afgelopen week en ondanks dat het thema van de stempels heel anders is dan de kaart, pasten de dollars en de zigzag-randjes er prima bij. Ook een set waar ik super blij mee ben!

Het ideetje van de kaart deed ik op bij Nelly: bedankt voor de inspiratie!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Basiskaart kastanjebruin
- Designpapier: Glitz - Happy Travel
- Stempel: Fizzy Moon - FZCS019 Heart Chain
- Stempel 'veel liefs': Eline's teksten
- Stempel dollars: Eline's Beach House EC0144
- Ribbelkarton: Joy Crafts Corrugated Cardboard Small
- Twine: HEMA
- Knoopjes


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
The Pink Elephant: Love
Dutch Card Lovers: Harten in de Hoofdrol

Zie ook:
Alles is Liefde #3
- Alles is Liefde #2
- Alles is Liefde #1

Fijn weekend en liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lieve kaart Linda, ook mooi kleurtjes van het papieer, past precies bij de stempel. Ja de beer komt in deze tijd van het jaar heel goed van pas, maar jammer dat je hem zo lang hebt laten liggen, hij is echt schattig, en je de stempels van Eline's beach house zijn echt geweldig en heel veelzijdig, ik heb ze laatst nog eens gebruikt op een babykaartje. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart Linda en zo'n schattig stempeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwww...how cute is he?!? Thanks for joining us this week at The Pink Elephant! xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda wat leuk dat je op mijn blog bent geweest...en toen dacht ik oeps ik ben bij jou ook te lang niet geweest! geen onwil hoor, maar ik kan niet steeds bij 200 volgers reacties geven en heb daarom weer even op mijn gemak rond gekeken. En het is allemaal heel mooi wat ik zag, en ook zoveel volgers erbij gekregen, leuk hè! Je kaart vind ik heel erg leuk en wat komt je stempeltje deze tijd van het jaar goed van pas hè! Ik vind het een prachtig kaartje! Ik zal weer wat eerder terug komen hoor!!
    Lieve groetjes van Geriie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.