donderdag 30 juli 2015

Kerst 2015 - In het Bos

Ik denk dat ik het maar weer moet gaan oppakken: meedoen aan 52 Weeks to Christmas. Eerdere jaren deed ik hier altijd graag aan mee: (bijna) elke donderdag een kerstkaart bloggen, zodat je aan het eind van het jaar geen stress hebt om de stapel kerstkaarten op tijd af te hebben, ideaal! 


Dit jaar dus wat laat aangehaakt, maar ik denk nog ruim op tijd om kerststress te voorkomen. Vanaf nu ga ik weer mijn best doen om wekelijks een kerstkaartje te maken en bloggen. Om wat schade in te halen, laat ik deze week gelijk twee kaarten zien :). Ik gebruikte voor beide kaarten hetzelfde papierblokje en combineerde dit met hout. De eerste is mijn favoriet, een slapend uiltje:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkergrijs
- Designpapier: Carta Bella - Warm & Cozy
- Stempel 'Merry Christmas': Action
- Houten uil: Helz Cuppleditch - Winter Woodland
- Enamel stickers: Marianne Design PL4503

Op het blog van 52 Weeks of Christmas loopt nu de challenge: kerstkaart zonder plaatje of afbeelding. Hieraan doe ik graag mee met dit eerste kaartje in deze blogpost. Ook doet deze mee aan de challenge 'Christmas in July' bij Cards in Envy.

Het tweede kaartje is niet zo fotogeniek, ik vind hem in het echt beter gelukt dan dat hij op de foto lijkt :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart beige
- Designpapier: Carta Bella - Warm & Cozy
- Zilverkleurig glitterpapier (zie je in het echt duidelijker dan op de foto)
- Stans en stempel 'Fijne Kerst': Marianne Design COL1338
- Houten rendierhoofd
- Zilverkleurige sterretjes


Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten en het is wat je zegt: het woord kerst komt niet zo goed uit. Nou is glimmend materiaal ook vreselijk moeilijk fotograferen. Ik hoop dat je vaker mee gaat doen.Fijn dat je deze week meedoet . Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 mooie sjieke kerstkaartjes , Linda.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die met dat slapend uiltje vind ik mooi !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaarten en dan gelijk twee. Super dat je mee gaat doen met 52WTC, hoe meer er mee gaan doen hoe leuker het is. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a nice theme for a christmas card. Thank you for sharing this with us at our Cards in Envy Christmas in July. I love the more masculine theme of your card.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sooo cute!! LOVE the owl and moose!!! thanks soo much for playing along with Cards in Envy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful papers and design! Love the owl! Thanks for sharing with us at Cards in Envy!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.