zaterdag 1 augustus 2015

Alles is Liefde #8 - Ouders & Schoonouders

De trouwdagen van mijn ouders en mijn schoonouders liggen heel dicht op elkaar. Ik vind het daarom vaak leuk om van één kaartje twee varianten te maken. Dat deed ik dit jaar ook weer.


Ik ging voor beide kaartjes aan de slag met stansen van champagneglazen (proost!) en een polaroidlijstje. Het &-teken stanste ik uit glitterpapier.

Dit werd het kaartje voor mijn eigen ouders, zij zijn vandaag 35 jaar getrouwd:


Deze maakte ik voor mijn schoonouders, op 27 juli waren zij 31 jaar getrouwd. Ik koos ander achtergrondpapier en wat andere details:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart kraft
- Ribbelkarton zilverkleurig
- Designpapier: Wild Rose Studio - Wedding Bells
- Glitterpapier
- Stans champagneglazen: Marianne Design LR0237
- Stans &-teken: Marianne Design COL1389
- Stempel 'lang en gelukkig': Marianne Design - Eline's Teksten EC0147
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Enamel stickers: Marianne Design PL4503
- Plakparels

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Allebei je kaartjes zijn errug mooi geworden. Het zwarte frame komt heel sterk naar voren.
    Prachtig gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zwarte frame is inderdaad mooi op deze kaarten. De opzet is hetzelfde, en ze zijn toch heel anders. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chique!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten, leuk met dat (letterlijk) schitterende &-teken en de glazen!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat voor beide koppels. Toffe kaarten !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel nog voor de mooie kaart!
    Hij is heel mooi en staat te pronken op de kast!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.