donderdag 6 augustus 2015

Ik Hou van Holland #8

Oh wat vind ik ze leuk: de scribbles van MFT! Dit zijn stansen die lijken op getekende rondjes: je ziet ze in het blauw op mijn kaart.


Ik combineerde ze met grote cirkels die ik stanste uit het designpapier en de kleine cirkeltjes met Hollandse afbeeldingen die ook bij het papier horen. Leuk hè, dat kussende stelletje?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood en basiskarton blauw
- Designpapier: Marianne Design - Dutch Design
- Stans 'scribbles': My Favorite Things
- Stempel 'heb een heerlijke dag': Marianne Design - Eline's Dutch Sentiments EC0147

Eigenlijk kun je deze kaart in allerlei kleurstellingen maken, waardoor hij er gelijk heel anders uit ziet. Ik heb al een nieuw ideetje, die zien jullie vast binnenkort voorbij komen :).

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Super leuke Hollandse kaart Linda.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk effect!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft gaaf papier en die scribbles staat op mijn verlanglijstje, zo leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Binnenkort ff scribbles bij je uitstansen:)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan.
    Ik ban ook een Holland fan : meer bepaald Zeeland !
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die scribbles zijn inderdaad heel leuk! Staan ook hoog op mijn lijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.