donderdag 3 september 2015

Kerst 2015 - Eline's Winter Birds #4

Vandaag stond een heerlijk knutseldagje met mijn moeder op de planning. Gisteren was ik al met dit kaartje begonnen, maar leende vandaag mijn moeders alfabet-stempels om hem af te maken. Misschien moet ik die stempels zelf ook maar eens aanschaffen... is toch wat makkelijker :).


Voor dit kaartje gebruikte ik het papier van Eline's Winter Wishes wat me doet denken aan een lekker warm kleed of deken.


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart rood-roze
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Winter Wishes 
- Knipvel vogel: Eline's Winter Birds AK0061
- Stans lijstje: Marianne Design LR0268
- Stempel alfabet: Marianne Design - Eline's Alfabet EC0153
- Stempel 'fijne': Action
- Plakparels

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
52 Weeks to Christmas: 3D afbeelding
Creative Card Crew: Christmas
MD Kreadiva's: Anything goes with MD


Uiteraard maakte ik vandaag niet alleen dit kaartje, in de komende tijd komt de rest ook voorbij op mijn blog :).

Liefs,

Linda

18 opmerkingen:

  1. Gaaf! Die stempels heb ik ook, maar nog helemaal niet gebruikt.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart zeg! Ik moet die stempelset ook nog een keertje kopen. Ik heb hem wel, maar een keer zaten de letters A en E vastgeplakt aan een papiertje waar ik in ging knippen, dus knipte ik ze kapot, ik baalde er heel erg van, ik kan ze nog wel gebruiken, maar het is heel onhandig.
    Het papier is echt superleuk en het is echt m'n favoriete kleurencombinatie! Echt een superleuke kaart!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Linda....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Dat is een hele gave kerst kaart zeg ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren bij elkaar! En ja, soms is het handiger om een set ook aan te schaffen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die achtergrond met granny's is superleuk❤️
    Mooie kaart.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, ik vind die vogel ook zo mooi. Handig als je samen knutselt en op zo`n manier gebruik kan maken van de materialen van je mam en ik van mijn dochter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, lieve kleurtjes en het vogeltje doet het goed zo in de schilderij-lijst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje, lekker romantisch Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker gezellig kaartje Linda!! Het achtergrondpapiertje is inderdaad heel leuk!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi
    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt
    leuk dat je meedoet bij 52-WTC
    grtjs Lisbeth
    DT-52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kerstkaart en leuk dat je mee doet aan de challenge.
    Groetjes DT lil Lil 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Originelle Weihnachtskarte ,mal was ganz anderes! Vielen Dank fĆ¼r deine Teilnahme an der Marianne design Kreadivas challenge in diesem Monat!
    Liebe GrĆ¼ĆŸe deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely Christmas card. Thank you very much for joining our challenge at Creative Card Crew, Hope to see you again
    Hugs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.