zondag 6 september 2015

Washi Tape Madness #24 - Baby Olifantjes

Vorige week liet ik jullie al een kaartje met washi tape zien dat ik maakte. Vandaag weer twee leukerds (al zeg ik het zelf)!


Ik had de kaartjes al voor mijn vakantie geplakt en de olifantjes geknipt. Het wachten was op de alfabetstempel die ik van mijn moeder wilde lenen :). Afgelopen donderdag heb ik de kaartjes kunnen afmaken. Hieronder het resultaat.


Als je dan toch lekker aan het plakken bent, waarom dan niet twee verschillende kleurstellingen? Had er wel vijf of tien kunnen maken, maar goed er zijn grenzen hihi. Het onderste kaartje is inmiddels verstuurd naar mijn nicht, zij beviel deze week van een lief klein zoontje.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit
- Washi Tape
- Afbeeldingen olifantjes: knipvel Eline's Cuddly Babies
- Stempel alfabet: Marianne Design - Eline's Alfabet EC0153
- Fineliner

Deze kaartjes kunnen op de valreep nog aansluiten bij de Washi-Challenge van Miranda!

Liefs,

Linda

13 opmerkingen:

  1. Harstikke leuke kaartjes heb je gemaakt. Die olifantjes doen het supergoed. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk, lief en vrolijk. Ik snap de verleiding wel om hier een hele hups van te maken haha. Heel leuk gedaan, leuk dat je nogmaals kaarten in zendt. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk, zeker in combi met de olifantjes! Hier liggen de tape-jes ook op tafel, dus wie weet lukt het vandaag om er (eindelijk) iets mee te doen :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke kaarten Linda!
    Heel gaaf gedaan met het tape.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, die olifantjes zijn ook zo schattig! Heel leuk dat ze op zulke mooie plakbandjes mogen zitten (-:
    Gefeliciteerd met je achterneefje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn heel leuk ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw!!! Echt heel erg leuk!!! En als je de tekst iets zou aanpassen is het ook nog een hele leuke kaart voor een tweeling! Super gaaf!!! Ja ik ben een beetje aan het zoeken naar ideeën voor een kaartje voor een tweeling....hhihihi dus vandaar! Super gaaf gemaakt! En bedankt voor de inspiratie!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er 2 scheetjes van kaarten van gemaakt.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superlief die olifantjes en twee gave kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden Linda!!!
    Je mist het dessinpapier niet eens. En zo klaar. Super.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden Linda!!!
    Je mist het dessinpapier niet eens. En zo klaar. Super.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.