woensdag 6 april 2016

Designer of the Month - Welkom Thuis

Mijn tweede creatie voor mijn gastdesignerschap bij Marianne Design is een 'welkom thuis'- kaartje. Ik vind het altijd wel leuk om iets in huis neer te zetten als bijvoorbeeld mijn ouders terugkomen van vakantie, zoals een bloemetje en een zelfgemaakt kaartje kan dan natuurlijk niet ontbreken.


Net als bij mijn eerste kaartje ging ik aan de slag met papier uit het blok 'La Provence'. Dit keer combineerde ik het met een schattig vogeltje en zijn huisje uit de stempelsets 'piepkuikens' en 'luchtpost'. Ik kleurde de stempels in met mijn Spectrum Noir markers en knipte de figuurtjes vervolgens uit. 

De cirkels heb ik gemaakt met de nieuwe stans van MD waarbij de binnenkant en buitenkant van de cirkel wordt voorzien van een stikrandje, geeft een heel leuk effect vind ik!

Tot slot stempelde ik met de prachtige 'handlettering' -stempels een tekst op de kaart, deze kreeg een prominente plek op het witte papier. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgroen
- Designpapier: Marianne Design PK9132
- Stans cirkels: Marianne Design CR1360
- Stempel tak: Marianne Design HT1601
- Stempel vogel: Marianne Design HT1603
- Stempel letters 'welkom': Marianne Design - Eline's Handlettering EC0160
- Stempel 'thuis': Marianne Design - Eline's Teksten EC0147
- Stempel hartje: Marianne Design - Eline's Handlettering EC0159
- Plakpareltjes

12 opmerkingen:

  1. Wat een leukert. Gezellige kleurtjes en wat is die cirkelmal handig. Die ga ik op mijn to do lijstje zetten. Ik zeg...geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Linda! En wat een superleuke cirkels heb je hier voor gebruikt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje heb je gemaakt Linda! Ja, ik spreek uit ervaring hoe leuk het is als er een bloemetje staat als je thuiskomt...En een eigengemaakt kaartje is helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk eb vrolijk dit welkom thuis kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw tweede bijdrage is leuk Linda! Het vogeltje is zo lief en hoe je hem en het huisje hebt verwerkt in de cirkels is een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje, mooie mix van materialen en heel toepasselijk die afbeeldingen bij de tekst!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje! Ik heb het papierblokje ook gekocht. De stempeltjes zijn schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend lief kaartje! En een prachtig papierblokje, erg mooi dat paars!

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohw... Kijk dan toch wat een leukerd.
    Dit is een extra warm welkom voor de thuiskomers.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk gedaan met de cirkels en stempeltjes!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.