zaterdag 21 mei 2016

Kaartverkoop voor het Goede Doel - KWF

Vandaag stonden mijn moeder en ik op een handmade markt in Zoetermeer om onze zelfgemaakte kaarten te verkopen voor het goede doel. Hieronder zie je ons bij de kraam, met ons eerste klant vanmorgen: oma :). 


We hebben het erg leuk gehad, maar het was helaas niet zo druk bezocht. Toch hebben we vandaag 50 euro opgehaald voor het goede doel en dat is toch weer mooi voor elkaar. Deze opbrengst doneer ik aan het KWF. 

Sinds 2013 doneer ik ieder jaar aan dit doel, via iemand die ik ken die meedoet aan de Alpe d'Huzes. Ik verkoop mijn kaarten ook via deze site. Houd mijn blog in de gaten, want binnenkort maak ik weer bekend wat ik gedurende het gehele jaar bij elkaar heb gespaard.


Fijn weekend verder!


7 opmerkingen:

  1. Knap dat jullie dat doen!
    En gezellig met je moeder en dan komt oma ook nog langs.
    Heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top! Ja, is altijd afwachten wat 'het doet', zo'n markt, maar je/jullie omzet is toch fiks. En een goed doel, hier ook allemaal weer in de voorbereiding: volgende week vertrekt Rolf weer richting Frankrijk....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de opkomst niet zo groot was, maar je hebt alsnog een heel mooi bedrag opgehaald! Leuk de foto met jullie achter het kraampje en oma er bij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat jullie dat doen. Mijn moeder maakt ook nog steeds kaarten voor de Zonnebloem, ook al is ze al 88 jaar. Elk bedrag is welkom voor je goede doel moet je maar denken! En je kaarten maken ook weer mensen blij, ze zijn altijd zo leuk! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw super die 50 euro en zo aan jullie voorraad te zien gaan jullie nog veel meer geld ophalen!

    succes,

    groetjes,

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waarom heb je gekleurde stukjes op je kaarten geplakt ?
    Mooi saldo voor KWF, ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je mijn nummertjes bedoelt. Alle kaarten zijn op categorie en nummer ingedeeld zodat ik ze makkelijk kan terugvinden. Deze komen overeen met de kaartnummers op mijn site: http://lindaskaartentegenkanker.blogspot.nl. Ze zitten niet direct op de kaart geplakt maar op het beschermfolie :). Groetjes Linda

      Verwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.