zaterdag 4 juni 2016

Robots #1

Ik moest en zou de robotstans kopen afgelopen beursbezoek (in maart) en soms dan kan je daar heel blij mee zijn maar toch niet zo goed weten hoe of waarvoor te gebruiken. Dat was nu dus het geval. Maar jeeej, nu ben ik er eindelijk aan toe gekomen eens met dit vrolijke wezentje aan de slag te gaan.



Het is een hele puzzel met de onderdeeltjes, boutjes en moertjes, maar na wat schuiven (nee toch een andere kleur, o nee toch dat onderdeeltje hier) is het robotje dan toch in elkaar gezet. Ik maakte deze kaart voor mijn achternichtje die binnenkort 4 jaar wordt. Het moest dus wel een meisjes-robot worden met lekker zoete kleurtjes. Dat is wel gelukt toch?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart fuchsia
- Designpapier rood: Lawn Fawn - Let's Polka in the Dark
- Designpapier roze: Echo Park - Dots and Stripes Valentines Collection
- Designpapier grijs: MFT - Calm & Cozy Chevron
- Designpapier ballonnen: Marianne Design - Eline's Brights Red, Orange, Pink
- Stans robot en stempel 'bliep bliep': Marianne Design COL1403
- Stans postzegelrand: X-Cut Nesting Dies
- Pons ballonnen: Stampin' Up Balloon Celebration
- Stempel 'celebrate': Marianne Design PP1403
- Enamel sticker: Marianne Design
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de uitdaging bij Freshly Made Sketches:


Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk en grappig kaartje! Leuk in deze meidenkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O zo herkenbaar, daarom heb ik nog diverse mallen ongebruikt liggen. Toch komt het uiteindelijk altijd wel goed en heb je ineens de inspiratie om er iets leuks mee te doen zoals jij met deze geweldige kaart. Ik vind hem helemaal TOP!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe herkenbaar!!!
    Ik heb de robot-stans ook gekocht op de beurs in maart, maar tot op heden ligt die nog ingepakt op de plank. Tot op heden nog geen inspiratie gehad om er iets mee te doen.
    Ik vind jouw kaartje helemaal super geworden, lekker vrolijk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje heb je ervan gemaakt! Heel herkenbaar dat probleem dat je iets 'moet' hebben, maar toch niet goed weet wat je ermee moet. Echt heel leuk hoe je deze toch wel stoere stans, met die zoete kleurtjes heel meisjesachtig hebt gemaakt!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Al die onderdelen houden mij ook tegen om hem te kopen. Maar hij is super geworden, je kaart Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk gedaan, Linda! De kleurtjes en papiertjes passen perfect bij elkaar. Leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje is dit geworden!
    Prachtige kleuren zo bij elkaar.

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, mooi voor een meisje! En oh, hoe herkenbaar! Ik schaam me diep dat ik de stansjes (van de robot en het kasteel) perse nog vóór de beurs wilde hebben, kon niet wachten, en nu heb ik ze nog steeds niet gebruikt...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje, en je laat zien dat het ook heel goed voor een meisje kan. Ik heb het zelfde probleem, bij mij ligt de stans ook nog ingepakt. Ik ben blij dat ik niet de enige ben.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks het gepuzzel een heel leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Linda,
    Wat een leuke dingen hier allemaal weer!!! Lekkere roze robots, stoere motors en leuke bedankjes. 't Is gewoon weer ontzettend leuk even weer bij je langs te gaan.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.