woensdag 29 juni 2016

Watercolor Wings #5

Pasgeleden stuurden we dit kaartje namens mijn sportgroep naar onze instructrice. Zij is met zwangerschapsverlof (waarvoor ze al een kaartje kreeg en natuurlijk ook een kaartje voor de geboorte), maar komt vanaf 1 augustus weer terug. Hoewel ze ons in goede handen achtergelaten heeft, missen we haar wel en kijken we uit naar haar terugkomst! Dat wilden we haar even laten weten.


Ik had geen stempel die aangaf 'we missen je', alleen stempels die in de ik-vorm spreken. Maar omdat we hem namens ons allen wilden sturen, ging ik creatief aan de gang met mijn stempelset van Clearly Besotted. Ik combineerde 'miss you' met de 'we' van get well... zie zo, klusje geklaard :)

Het papier dat ik gebruike won ik laatst bij Yvonne, evenals het lintje dat er helemaal bij past qua kleur. Al met al werd het een vrolijk gekleurd kaartje, vind ik.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkeroranje
- Designpapier: Stampin' Up - Botanical Gardens
- Stempel en stansen vlinder: Stampin' Up - Watercolor Wings
- Stempel tekst: Clearly Besotted - a Little Sentimental
- Lintje: Stampin' Up
- Plaksteentjes turquoise
- Fineliner


6 opmerkingen:

  1. Dat is echte creativiteit! Slimme oplossing voor de tekst. En het blijft een prachtige stempelset!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Leuk, die tag en de prachtige vlinder, en uiteraard de passende tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die kleuren en de vlinder heel mooi bijpassend gestempeld. leuk met dat label met tekst.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje, mooi papier, prachtige vlinder en goed gedaan die tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Creatief opgelost met de tekst! En verder is je kaartje erg mooi, leuk met dat bijpassende lintje, dat maakt het af! Daar is jullie instructrice vast blij mee, lijkt me leuk te horen dat jullie uitkijken naar haar terugkomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Handig gedaan met die tekst zo. En die stempel van die vlinder is ook echt prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.