dinsdag 25 oktober 2016

Egel #4 - Herfst

En nog een herfst-kaartje van mij deze week :). Dit keer ging ik weer eens aan de slag met het egeltje. Dat diertje doet me toch eigenlijk altijd wel aan de herfst denken...


Wat vallende blaadjes op de kaart, maken de herfstsfeer compleet. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart oranje
- Designpapier: Marianne Design - Canadian Fall
- Stans egel met paddestoel: Marianne Design - Eline's Hedgehog COL1368
- Stans 'happy birthday': Lawn Fawn - Happy Birthday Border
- Stans herfstblaadjes: Marianne Design CR1366
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Moving Along with the Times: trees / leaves
AnMa Creatief: herfst
CraftAddiction: herfst

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke herfstkaart heb je gemaakt! Super zeg met die mooie blaadjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, warm herfstkaartje! Bedenk me dat ik het Canadian Fall papier ook gekocht heb, maar nog nooit gebruikt....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker herfst op jouw kaartje en inderdaad is dat egeltje er heel leuk bij!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze HERFSFTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi warm herfstkaartje met dit lieve egeltje Linda.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.