zondag 9 oktober 2016

Let's Have Some Tea #6

Vandaag is de verjaardag van mijn oma, ze wordt 85. We geven haar een high tea cadeau. Ze wordt altijd zo blij van uitstapjes met ons, dat is voor haar veel waardevoller dan de zoveelste bos bloemen of doosje chocola. En wij vinden het ook hartstikke gezellig om dat te doen met haar!


Ik maakte een kaart voor haar die tegelijkertijd een tegoedbon is. Ze kan hem binnenkort bij ons inwisselen voor een high tea bij Intratuin, dan lopen we gelijk ook even over (onder andere) de nieuwe kerstafdeling heen :). Maar vandaag eerst bij haar op de koffie.

De kaart maken ik gisteren tijdens de knutseldate met mijn moeder. We hebben weer heerlijk productieve en gezellige uurtjes gehad. Mijn moeder had dit papier bij zich, heel mooi vind ik het!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Pebbles - Cottage Living
- Stans cirkel: MFT
- Stans theepot: merk onbekend, via Marktplaats
- Stempels tekst: Marianne Design CS0972
- Pailletjes / sequins: Action
- Plaksteentjes

Welkom nieuwe volgers: Crea S, Danoesja en Birgit! Leuk dat jullie me zijn gaan volgen.



P.S. Heb je mijn candy al gezien? Je kunt meedoen tot 31 oktober.

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, en wat een mooi cadeau Daar is oma vast heel bij mee Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau hebben jullie gegeven en je tegoedbon is erg mooi geworden leuk idee.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke manier om iemand op deze wijze een tegoedbon te geven. Mooie uitwerking.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke en toepasselijke kaart, veel plezier bij de high tea!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.