zaterdag 14 januari 2017

Drieluik #4 - Hoera, 50 jaar

Vandaag vierde een collega van mij haar 50e verjaardag! Bij zo'n mooie leeftijd hoort natuurlijk een leuke, persoonlijke kaart :).

Ik vond het leuk om dit in de vorm van een drieluik te maken, met in het midden haar naam en leeftijd en voor de twee buitenste vlakken gebruikte ik de mooie helleborus-stans. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Designpapier: My Mind's Eye - Collectable
- Stans bloem helleborus: Marianne Design COL1394
- Stans cijfers en 'swirls': Marianne Design COL1418
- Stempel alfabet: Marianne Design - Eline's Handlettering EC0160
- Plakparels
- Fineliner zilverkleurig

Maar voordat ik naar haar feestje ging, hebben mijn moeder en ik vanmorgen een workshop gevolgd bij Bij Oma Dee. Dat was ontzettend leuk en morgen hebben we ook nog een knutseldate gepland staan. Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, die stans van de Helleborus blijft prachtig. Veel plezier vandaag Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Linda! Leuk model kaart ook!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, mooi model en heel persoonlijk met de naam en leeftijd erop!
    Wat gezellig om samen naar Bij Oma Dee te gaan en dan ook vandaag nog een knutselafpraak... goed gedaan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.