woensdag 18 januari 2017

Hoera, Pluk de Dag

Afgelopen weekend kocht ik bij Bij Oma Dee dit papierblokje. Vind de kleurtjes zo leuk en alweer lekker lente-achtig hihi. Hoewel ik vandaag een hele mooie winterdag vond, ben ik toch altijd weer blij als het lente is. Voor nu alvast wat lente op mijn kaartjes dan in elk geval :).


Bij zulk mooi papier als dit probeer ik nooit teveel poespas te verwerken op de kaart, zodat je ook lekker veel van het designpapier blijft zien. Op de eerste kaart die ik laat zien, verwerkte ik drie stroken papier en gebruikte een label en twee bloemen. Op de bloemen verwerkte ik ook wat leuke glitterdrops van Nuvo (ook die kon ik niet laten liggen...).


Ook deze tweede kaart gebruikte ik designpapier uit hetzelfde blokje. De kaart is gebaseerd op de sketch van TGIF Challenges. De tekststempels van beide kaartjes leende ik van mijn moeder. Leuk lettertype, hè? Ook de ienie-mini vlindertjes zijn van haar.


Et voilà, nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart mintgroen en zandkleurig
- Designpapier: BasicGrey - Typeset
- Stans 'hoera': JoyCrafts 6002/0297
- Stans bloem: Memory Box - Chandra Stem 99090
- Stans cirkel (gekarteld): MFT - Pinking Edge Circle STAX
- Stans vlindertjes: Memory Box  - Mini Butterflies 99407
- Stans rand: MFT - Looped border
- Stempels tekst: JoyCrafts 6410/0410
- Enamel stickers: Eyelet outlet
- Glitter Drops: Nuvo - White Blizzard
- Fineliner zilverkleurig


BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk die vrolijke kaartjes, ze zijn beiden mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, mooi papier. Vind vooral dat met die grote bloemen vind ik heel gaaf Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Leuk dat je het papier zo goed laat zien,
    hele mooie kaartjes, lekker fleurig ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes met prachtige papiertjes!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk papier!! Ik zei net nog: laat de lente maar komen :-) Het wordt alweer langer licht, heerlijk! Je hebt er mooie kaartjes van gemaakt, de Nuvo drops zijn oom mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word er helemaal blij van.
    Echt een leuk idee om 3 stukken DP te combineren, die ga ik onthouden.
    Toffe kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such pretty cards! Love how you mixed all the elements together. Thanks for joining us at TGIF Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.