donderdag 23 maart 2017

Washi Tape Madness #39 - Opkikkers

Ahhh deze kaartjes zijn in het echt veel mooier qua kleur, ik krijg ze maar niet goed op de foto :(. Maar omdat ik ze toch wel erg leuk vond geworden, wilde ik ze toch even laten zien. Ik hoop dat de toekomstige ontvangers van deze kaartjes een klein beetje opknapt bij het zien van deze (op)kikkertjes.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart kraft
- Stans kikkers: Marianne Design - Eline's Kikker COL1352
- Stempel 'kwaak....': Marianne Design - Eline's Opkikkertjes EC0113
- Stempel 'snel beter worden': Marianne Design CR0894
- Stempel sterren: Els Brigé - 't is je Verjaardag
- Washi tape: diverse merken
- Fineliner zwart

Het kaartje aan de linkerkant doet mee aan de challenge 'washi tape' bij Knutsels en Kadootjes.

15 opmerkingen:

  1. Superleuke kaartjes! Lekker vrolijk, wie knapt daar nu niet van op? En weer wat washitape opgewerkt 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn ze leuk en vrolijk...
    Daar zal de ontvanger wel van opkikkeren....
    Ik maak vaak foto,s buiten , dat qvind ik zelf het beste qua kleur....

    Fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijke kleuren! Daar zou je spontaan van opknappen, hihi! Dat kikkertje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kikkertjes zo GAAF Linda.....prachtige kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaarten! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele vrolijke opkikkerkaartjes Linda...leuk gedaan met die washitape en die schattige kikkertjes maken het helemaal af

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo met de washitape. Maakt de kaart lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De ontvangers knappen hier vast van op, ze zijn zo leuk deze Opkikkers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk, daar kikkeren mensen zeker te weten van op! Je kunt je kaartjes insturen bij de washi tape challenge bij Knutsels en Kadootjes....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi gedaan met de washi tape.
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly ( DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De foto doet niets af aan de kaartjes. Ze zijn prachtig.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes met het opkikkertje erop, het blijft gewoon heel grappig dat kikkertje. En van zo'n mooie kaartjes, kan je niet anders dan opkikkeren! Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.