zondag 26 maart 2017

Washi Tape Madness #40 - Baby Animals

Toen ik de sketch voor de uitdaging bij Match the Sketch zag, moest ik denken aan kaartjes die ik zelf eerder gemaakt had. Deze heb ik vandaag gelift :).


Lekker altijd, spelen en plakken met washi tape! De eerste kaart werd een combinatie van oranje en blauw met twee schattige olifantjes.


Voor de tweede kaart waren de girafjes het uitgangspunt en daarbij zocht ik washi tape in geel, bruin en blauw.


Natuurlijk nog even een foto met de kaarten samen:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Stempel 'it's a': Marianne Design - Eline's Babies EC0106
- Stempel alfabet: Marianne Design - Eline's Alfabet EC0153
- Afbeeldingen diertjes: knipvellen Eline's Cuddly Babies
- Washi tape: diversen
- Fineliner zilverkleurig

Hieronder de gebruikte sketch:

8 opmerkingen:

  1. Schattig, die babies. Die heb ik nog niet gezien. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh, zo lief deze baby boy kaartjes.
    Washi tape blijft tof om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaarten! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartjes!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een droppies. Heerlijke kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superlieve kaartje zijn het geworden Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ui…die ist ja mal schick geworden, gefällt mir! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.