zondag 14 mei 2017

Moederdag #8

Fijne Moederdag voor alle moeders onder ons!

Ik hoop dat jullie lekker verwend zijn/worden vandaag. Mijn zusje en ik hebben mijn moeder verrast met een uitgebreide lunch. En vanavond kookt vriendlief voor zijn moeder (zijn vader en ik mogen natuurlijk ook mee smullen hihi). Heerlijk recept trouwens! Mocht je het leuk vinden, je vind hem hier: Gegratineerde ovenschotel met asperges en beenham.


Voor zowel mijn moeder als schoonmoeder krijgen natuurlijk een kaartje. Ik maakte er twee op basis van hetzelfde idee.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart: honinggeel
- Designpapier: Fancy Pants - Office Suite
- Stans cirkel: AliExpress
- Stempel alfabet: AliExpress
- Stempel 'fijne': Boekenvoordeel
- Nuvo Crystal Drops - Gloss White
- Pons hartje
- Fineliner zwart

Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
Cheerful Sketches: sketch
Cards and Scrap: Moederdag
Creapaleis: Moederdag


BewarenBewaren

10 opmerkingen:

  1. Awh, wat een super vrolijke moederdagkaartjes.
    Die werden vast met een glimlach aangenomen.
    & dat klinkt als een heerlijk recept.
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes Linda,het recept ziet er heel lekker uit.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie Moederdag kaartjes! Lekker gegeten?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke moederdagkaartjes! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke moederdagkaarten! Lekker fris en bloemig... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaartjes maakte je voor de moeders. Lekker gegeten? Het recept ziet er goed uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart!
    Leuk dat je meegedaan hebt met de maanduitdaging bij Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 mooie kaartjes voor beide moeders!
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaartjes.
    Bedankt om hiermee deel te nemen aan onze challenge van Cheerful Sketches.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.