dinsdag 23 mei 2017

Uit Varen #7

Vandaag weer eens twee kaartjes van mij in maritieme stijl. Voor beide kaarten gebruikte ik hetzelfde zeilbootje en hetzelfde papierblokje.


Het was al even geleden dat ik dit bootje gebruikte, maar vind hem toch altijd erg leuk voor herenkaarten in zee-stijl. Het papier matcht er perfect bij (als je het mij vraagt :)...) met de ankertjes en rood-wit-blauwe kleurstelling.


Het tweede kaartje maakte ik in een iets eenvoudigere opzet:


En natuurlijk het setje kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood en kraft
- Designpapier: Authentique - Anchored
- Stans zeilbootje: Marianne Design LR0199
- Stempel tekst vierkante kaart: JoyCrafts 6410/0021
- Stempel tekst rechthoekige kaart: Marianne Design HT1603
- Fineliner zwart

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten! En idd erg geschikt voor mannen. Mooi papier ook.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Linda,komt altijd van pas deze kaarten.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn hele leuke kaarten! Dat papier blijft geweldig, zeker met dit bootje erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaartjes weer, deze stijl en het rood/wit/blauw gaan jou goed af!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles pas zeker goed bij elkaar. Het zijn 2 topkaartjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda
    Dat zijn mooie martiemkaarten, geweldig papier
    Knutselgroetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda
    Dat zijn mooie martiemkaarten, geweldig papier
    Knutselgroetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda
    Dat zijn mooie martiemkaarten, geweldig papier
    Knutselgroetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, deze maritieme kaartjes! Wat mij betreft matcht het papier inderdaad perfect :-) Ik had de mal binnen een week binnen en heb er mijn eerste kaartje al mee gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.