donderdag 18 januari 2018

It's All About You

Een tijdje geleden kocht ik dit leuke papier van Pink & Main. Ik kende dit merk nog niet, maar wat een leuke blokjes hebben die: weer eens iets anders dan anders :). Ik hou ervan!


Omdat de papiertjes uit zichzelf al zo leuk zijn, wilde ik de rest van de kaart niet te druk maken. Ik gebruikte de 'You' -stans van MFT en bijpassende stempels als uitgangspunt. Op de eerste kaart gebruikte ik eigenlijk het restje van de gestanste letters. Ik vond het effect wel stoer. 

Deze kaart heb ik, samen met een cadeautje, gegeven aan onze kraamverzorgster. Zij was afgelopen dinsdag voor het laatst. We hebben een prachtige kraamweek gehad, mede dankzij haar!


Voor de tweede kaart heb ik min of meer dezelfde ingrediënten gebruikt, maar dan de stans zoals hij bedoeld is en een ander tekstje erbij gestempeld. 


Hieronder de kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart donkerblauw
- Designpapier: Pink & Main - Be Brave
- Stans 'you': MFT - It's all about You
- Stempel tekst: MFT - It's all about You
- Stempel sterren: Els Brigé - 't Is je Verjaardag
- Enamel stickers glitter: AliExpress
- Fineliner zwart

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes en het papier is inderdaad erg gaaf! Leuk om een kaartje aan de kraamverzorgster te geven.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een leuk en toepasselijk kaartje voor je kraamverzorgster. Ik vind de letters heel erg mooi spreken op je kaartjes. super!
    Het papiermerk ken ik niet, maar ik vind hem in ieder geval super gaaf!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, stoere kaarten! Fijn dat je een goede kraamverzorgster had, dat verdient wel een kaartje.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk, zo’n fijne kraamweek, zo belangrijk! Geweldig leuke kaartjes heb je gemaakt! En superbedankt voor de gezellige post voor de geboorte van Jolien, blij mee! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kleurtjes zijn dit bij elkaar! Ik vind het soms best lastig om mooi papier ook goed uit te laten komen maar zo te zien heb jij daar geen moeite mee. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je kindje. Lekker genieten !!!
    Mag ik vragen waar je het papier van Pink & Main --Be brave hebt gekocht ?
    Wat een supergaaf paier

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.