dinsdag 23 januari 2018

The Good Dinosaur #3 - Harry Geboren

Deze kaart maakte ik voor een stel dat we kennen van de zwangerschapscursus die we volgden. Baby Harry is een dag na onze Zoë geboren. Hij is vernoemd naar zijn vader (en opa en overgrootvader) en is eigenlijk Harry de Vierde :).


Het is al een eeuwigheid geleden dat ik de dino-stans van Eline Pellinkhof gebruikte, dus het leek me leuk daar weer eens mee aan de slag te gaan. Ik combineerde de dino met het gele papier (dat eigenlijk uit het meisjes-blok komt.. maar kan best toch?) en wat stoer papier met houtpatroon. Naam erop, randje eromheen et voilà dit kaartje kon op de post!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier geel: Marianne Design - Eline's Babies
- Designpapier hout: Marianne Design - Eline's Dolls House
- Stans dino: Marianne Design - Eline's Dino's COL1400
- Stans kader: AliExpress
- Stempel alfabet: KaiserCraft Typewriter
- Stempel 'geboren': Marianne Design - Eline's Babies EC0106

14 opmerkingen:

  1. Geel met hout en een dino, reken maar dat dat kan voor een jongen! Gaaf kaartje voor de geboorte van Harrie de Vierde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk, wat een stoer kaartje voor Harry IV !
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat er en Harry geboren is. Hoor je gewoon nooit meer. Misschien is hij straks de enige op school die zo heet! Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder, hihihi..... je kaartje voor hem is echt superstoer!
    Gaat het goed met je??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk kaartje voor Harry...echt een kaartje voor een kereltje...

    fijne avond liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, dat alleen klinkt al groots...Harry de vierde...geweldig leuk kaartje heb je voor het kleine mannetje gemaakt. Lekkere stoere dino, helemaal tof! Hoest met jou en Zoë?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke combinatie!
    Het werd voor Mariken toch iets anders dan de koala. Volgende week toon ik mijn kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje en wat leuk zo een naam die al generaties in de familie zit! Ik heb van mijn kinderen (jongste is bijna 18 nu!) alle geboortekaartjes van mijn zwangerschapsgym maatjes bewaard. Op de middelbare school bleek er één van de baby's bij Sverre in de klas te zitten ze zijn nu dik bevriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben even wat minder aanwezig geweest in blog blogland, en ik heb heel wat gemist.
    Allereerst wil ik je natuurlijk feliciteren met de geboorte van jullie kleine meid.
    Knap, hoe je tussen alle flesjes, en luiers door no tijd hebt gevonden voor een freubelmomentje.
    Je hebt een super leuk kaartje gemaakt voor Harry.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje en geel kan prima voor een jongetje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt.
    Gaat het goed met je kleine meisje ?

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Linda,
    Wat ben je al weer lekker bezig na de geboorte van Zoë! Ik zag al weer super kaartjes hier. Gaaf!! En niet vergeten te genieten van je kleine meisje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal leuk en dat geel kan best voor een jongen. Ook door de combi met bruin is het een stoere babykaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.