donderdag 21 juni 2018

Cats #15

Toen deze schattige stempels van Eline Pellinkhof uitgebracht werden, bestelde ik ze gelijk! Wat een lieverds zijn het, hè?


Ik ben een enorme kattenliefhebber, dus ik kon me heerlijk uitleven met deze stempels: ik kleurde alvast een reeks katjes in allerlei kleuren en met verschillende patroontjes. Ik maakte er nu alvast twee kaartjes mee:


Op de eerste kaart liet ik me inspireren door Marjoleine, zij liet op haar blog laatst zien hoe je het ene katje achter de andere kon laten zitten. Goed idee! Ik plakte het ene katje af met masking paper en hop, het andere katje erbij gestempeld. Ik kleurde de katjes in met mijn Spectrum Noir markers. Het rode katje gaf ik nog wat streepjes :). Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'CAS' bij Knutsels en Kadootjes.


Voor de tweede kaart stempelde ik twee katjes en liet het bruine katje net op de randje van het kader liggen. Die lieve beestjes zitten toch nooit stil voor de foto.. althans, de onze is niet zo fotogeniek :). Ik gaf de bruine kat nog wat stipjes in zijn vacht; zo vond ik hem nog wat speelser. Hieronder zie je de kaartjes nog samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier roze: Marianne Design - Crafty Patterns
- Designpapier sterretjes: Marianne Design - Eline's Sweet Stars
- Stempels diertjes en tekst: Marianne Design - Eline's Kittens EC0172
- Enamel stickers: Marianne Design
- Fineliner koperkleurig

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Als ik ze zo zie zou ik zo weer een kat in huis willen hebben.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn inderdaad ontzettend leuk! Ze staan nog op mijn verlanglijstje, samen met de olifantjes en de giraffen. Dat maskeren is makkelijk als je het eenmaal doorhebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen wonder dat die schatjes snel in je winkelmandje lagen :) ! Superlieve kaartjes al, benieuwd naar de andere snoezelpoezen. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten.
    Tof he dat maskeren, zal je vast nog vaak doen nu je het kan...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cards Linda. I just love the cats images and what fabulous style of cards.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.