dinsdag 19 juni 2018

Eline's Cute Animals - My Favorites in 10 Weeks #10

En dan is het moment aangebroken... vandaag posten we het laatste diertje van de 10. Bedankt iedereen voor het enthousiasme: de leuke creaties en lieve reacties. Dat maakte deze challenge echt tot een succes!

Komende dinsdag (26 juni) maken we de winnaar bekend van de challenge, dus kom dan ook zeker even langs! Bovendien heb ik gedurende de challenge bijgehouden hoevaak ieder diertje gebruikt is. Welke denk jij dat het meeste voor kwam in alle top tiens?


Nu dan over naar het laatste kaartje in mijn top 10.

Ik postte al eerder in de top tien een kaar met het "oude" katje. Maar nu in de juni collectie nieuwe katjes uitgebracht zijn, kon ik het niet laten hier nog op de valreep een kaartje mee te maken! Oorspronkelijk kwam het konijntje op nummer 10, maar die moest toch plaats maken voor deze 'scheetjes'. Als ze eerder uitgekomen waren, dan waren deze poezebeesten zeker in de top 3 beland! 

Deze katjes gaan verhuizen; het kleintje is al in de doos gesprongen :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Marianne Design - Crafty Patterns
- Stans kitten: Marianne Design - Eline's baby animals COL1422
- Stans poes: Marianne Design - Eline's Kitten COL1454
- Stempel alfabet: Nellies Choice - alfabet Lars ALCS002

Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie laatste kaartje in deze top 10! En ook naar die van Gerdine!




BewarenBewaren

27 opmerkingen:

  1. Wauw Linda! Hij is prachtig! Die kleuren ook 😍 fijne (diertjes) dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee voor een verhuiskaart!
    Deze staan ook nog op mijn verlanglijstje...
    Bij mij een vosje vandaag...
    Dankjewel voor jullie toffe initiatief!
    Mijn kaart link ik vanavond.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke verhuiskaart! Deze nieuwe mal behoort ook tot mijn favorieten, je kan er zoveel kanten mee op. Toch heb ik gekozen voor de muizen vandaag, want die mochten toch ook niet ontbreken in de top 10. Dankjewel voor de organisatie, erg tof initiatief van jou en Gerdine!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,
    allereerst heel hartelijk dank voor het organiseren van deze leuke, motiverende, stimulerende challenge! Er zijn heel wat diertjes de kast uit gekomen ;-)
    Jouw laatste kaart is ontzettend leuk! Deze poesjes zijn gaaf en hoe je die kleine in de doos hebt gezet: enig!!
    Welk diertje er het meest voorbij gekomen is? Geen idee!! Zou het de kikker zijn??
    Groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Linda vandaag helaas alweer de laatste van de 10 en jij hebt de leuke nieuwe kittens gebruikt ik heb het toch bij het lieve konijntje gehouden.
    Bedankt voor jullie leuke uitdaging het was een feestje om eraan mee te mogen doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,
    Wat een schattige kaart heb je weer gemaakt, ze zijn ook zo leuk hè de poesjes.
    Jammer dat het vandaag de laatste diertjes-dinsdag is, ik heb er heel graag aan mee gedaan.
    Heel hartelijk bedankt dat je het op "pootjes" hebt gezet samen met Gerdine.
    Als je weer eens iets gaat doen houd ik me zeker aanbevolen.
    Op deze laatste diertjes-dinsdag doet meneer Vos mee bij mij.
    En voor de gelegenheid heeft hij al vriendjes uit mijn top 10 meegebracht.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een hele leuke challenge, we hebben er echt van genoten!! Elke week een blog vol vrolijke diertjes was een feest! Je 10e kaartje is ook echt super met die té schattige katjes.
    Bij ons staat vandaag de hippo op de blog, maar dit kaartje heb je al in het echt bewonderd :)

    Bedankt voor de super leuke uitdaging!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier zo’n geweldig beestjeskaartje! Wat een liefie is dit! En wat heb je een succes gehad met je oproep om mee te doen! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met deze lieve katjes, en zo herkenbaar in een doos:-) Bedankt voor het organiseren van deze leuke Eline's diertjes top 10 samen met Gerdine. Ik vond het erg leuk om mee te doen, als het in een ander jaargetijde was geweest zou ik misschien weer andere diertjes gekozen hebben, maar het blijven allemaal toppertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja wat zijn ze leuk he deze nieuwe katjes, heb net voor mijn verjaardag in maart de oude gekregen, daaar ben ik ook blij mee hoor:) Maar met deze kan je zoveel meer.
    Super leuk dat het kleintje in de doos zit.
    Bedankt voor deze leuke challenge.
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je hebt bijgehouden hoe vaak de dieren gebruikt zijn, ik denk dat de muizen dik bovenaan staan!
    Je kaartje is weer enig, ik heb ze recent ook gekocht deze katjes en gebruik ik voor een bonus-diertjes-dinsdag volgende week :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, zo lief, deze katjes. Staan op mijn verlanglijstje! Ik gebruikte het lieveheersbeestje en het bijtje. Ik denk dat die in de top 10 heel weinig voorkomen :-) Maar hoge ogen gooien volgens mij de beer, de giraf en de vos :-)
    Heel erg bedankt voor deze leuke en gezellige uitdaging, Linda!
    Tot blogs :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super weer Linda!! En die nieuwe katjes zijn ook weer zo lief. Ik heb mijzelf zo voorgenomen om ze niet te kopen omdat ik het oude katje al heb. Ik weet echter niet of ik het volhoudt.
    En zo gaaf om dat kleintje in een kartonnen doosje te stoppen.
    En wat jammer dat dit de laatste keer is, ik heb er super van genoten. Bedankt voor het organiseren samen met Gerdine.
    Fijne week!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk ook als de Ieuke katjes eerder waren uitgekomen deze zeker in de top 3 waren beland. Ik doe vandaag mee om het aantal geplaatste katjes wat op te krikken.

    Ontzettend bedankt dat jullie deze challenge bedacht hadden, ik heb met veel plezier meegedaan.

    Je verhuiskaartje is ontzettend leuk geworden, zeker een topper.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Linda,
    Voor de allerlaatste keer kunnen we vandaag genieten van deze challenge!
    Wat een werk hebben jullie eraan gehad, om dit wekelijks weer voor ons te organiseren. Ik wil jullie dan ook hartelijk bedanken en natuurlijk gaan we nog gewoon door met genieten van al die leuke diertjes die er al zijn én die er nog gaan komen.. Want Eline kennende, is ze nog lang niet klaar met bedenken en ontwerpen ;-)

    Jou poezen kaartje is heel leuk geworden Linda. En ik weet zeker dat het jij het konijntje een andere keer laat stralen!
    Tjonge wat een werk om alle diertjes te turven... Ik denk dat het vosje of de muizen het meest voorkwamen in de top 10!
    Maar dit krijgen we vast volgende week te horen ;-) Dus zeg ik nog 1x Tot volgende week dinsdag!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk verhuiskaartje is het geworden en wat jammer dat dit alweer de laatste keer was! Bedankt voor de challenge! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje, ben zelf geen super kattengek, maar deze stansjes zijn dan wel weer super schattig!!! Echt leuk geworden zo in die doos.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aanvulling, er ging iets mis met de reactie.
    Heel erg bedankt voor het organiseren van deze diertjes top 10. Ik heb er heel erg van genoten, wat leuk elke week weer. Het was super leuk.
    Dank je wel. Tot volgende week, toch nog een keertje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superlief kaartje en wat een orgineel idee. Dit keer heb ik gekozen voor een kerstkaart van een pinguin. (Helaas is de foto wat donker). Bedankt voor het organiseren van deze 10 weken challenge. Ik vond het superleuk om mee te doen om zo ook weer op nieuwe ideeen te komen. Hopelijk komt er binnenkort weer zoiets leuks. groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd deze verhuiskatjeskaart.
    Ze zijn zeker tof! & jij als kattenfan moet er dan zeker iets mee doen. Goed gelukt!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje! Alhoewel ik niet heb meegedaan heb ik wel regelmatig even gekeken. Erg leuk dat je dit hebt bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend jammer hé, de allerlaatste. Het was zo leuk om elke week weer te doen. Jij en Gerdine hebben er echt een top challenge van gemaakt. En deze week is jouw kaartje ook weer helemaal top. Lief dat kleine poesje in de doos met een slikkende mama naast zich. Het poesje zal alleen niet nummer 1 zijn daarvoor is die te laat gekomen. Ik denk dat het de muisjes zijn, of de aapjes of het olifantje, of...... teveel voorbij zien komen. Maar ik ben echt heel benieuwd. In elk geval heel erg bedankt voor de leuke weken.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O, wat eens schattige katjes! Ik kan niet wachten tot mijn bestelling binnen is! Prachtige kaart! En bedankt voor de leuke uitdaging ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik denk dat het beertje, aapje en schaapje het meest gebruikt is om een kaart mee te maken.
    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  25. your design is so fresh, the card is amazing!
    I choose super cute koala!
    thank you for the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik kwam dinsdag al even gauw kijken maar toen had ik geen tijd om een reactie te typen. De poesjes zijn zo lief en heel puzzelbaar, tof!
    Ik vond het heel tof deze 10 weken. Ik was iets te enthousiast want ik heb nog twee om te laten zien dus volgende week ga ik verder.
    Ik denk dat de muisjes het meeste voorkwamen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow - so beautiful and sweet.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.