vrijdag 24 augustus 2018

Cats #17

Bij Always Fun Challenges is het momenteel de bedoeling iets met een tag (label) te maken. Omdat ik het altijd leuk vind om die op een kaart te verwerken, ging ik ermee aan de slag.


Het werd een redelijk eenvoudig kaartje, waarbij ik het katje een mooie rode strik om gaf. De strik matcht bij het papier (of eigenlijk andersom...). De tekst vond ik wel grappig en toepasselijk :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Fancy Pants - Dream Big
- Stans poes: Marianne Design - Eline's Cat COL1353
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Kittens EC0172
- Label
- Washi Tape
- Enamel stickers
- Fineliner zwart
- Touwtje

Fijn weekend!

10 opmerkingen:

  1. Zeker een leuk kaartje met dit katje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje. De tags heb ik ook nog liggen, maar een iets kleiner maatje denk ik.. De poesjes ook, moeten nodig uit de verpakking gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Linda,

    kattenkaarten blijven leuk en deze is ook weer lief geworden. Het strikje van het varkentje pas heel goed bij het katje.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk met het label en toffe kleurencombi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous! So glad that you have shared your great artwork with us here at Always Fun Challenges. Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @AFC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superlief caskaartje! Of moet ik catkaartje zeggen ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief poesje! Deze stans moet ik ook weer eens gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.