zondag 19 augustus 2018

Space Explorer #2

Gisterochtend was Marc even met Zoë op stap, waardoor ik wat uurtjes voor mezelf had. Die heb ik besteed aan knutselen :) wat anders?

Door de huidige uitdaging bij Fusion Card Challenges (zie onderaan dit blogbericht), werd ik geïnspireerd deze stempelset van de kleine astronaut er weer eens bij te pakken.


Ik stanste en bewerkte de sterren -cirkel met diverse kleuren Memento inkt: Teal Zeal, Tuxedo Black, Elderberry en Sweet Plum. Erachter plakte ik een cirkel uit zilverkleurig papier. Het astronautje kleurde ik in met mijn Spectrum Noir markers in bijpassende kleuren.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkergroen
- Stans sterrencirkel: MFT - Die-namics Starry Circle
- Stempels: MFT - Space Explorer
- Zilverkleurig papier
- Waterverf (spetters): Action
- Washi Tape
- Fineliner zwart

De sketch & het thema van Fusion Card Challenges:
Fijne zondag nog!

10 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk zeg.
    De tekst is er ook zó leuk bij.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    hij is echt superleuk! Heerlijk om even allen te zijn en te knutselen, he?
    Er is nog een challenge waar je aan mee zou kunnen doen.. Bij http://daranddiane.blogspot.com/
    Ze hebben altijd leuke challenges
    Groetjes,
    GerJanne
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. One of my favourite MFT sets - I almost used this one too. Your colouring is fantastic and the starry die cut is perfect for the sketch! Thanks for playing along with Fusion this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje! Die sterrencirkel staat geweldig bij dit vrolijke astronautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this sweet galaxy scene you created! Thanks so much for playing along with us at Fusion!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje in mooie kleurtjes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is fabulous! I love that little astronaut and your background looks amazing! Thanks so much for joining us at Fusion.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.