donderdag 25 oktober 2018

Kerst 2018 - Polar Bear Pals

Ik heb nog niet zoveel kerstkaarten gemaakt dit jaar, maar de productie begint nu wel op gang te komen :). 


Vandaag laat ik jullie twee kaarten zien die ik maakte met de leuke ijsberen van MFT. Ik keurde ze in met mijn Spectrum Noir Markers. De achtergrondjes had ik nog liggen en zijn gemaakt met Memento inkt.


Voor beide kaarten gebruikte ik vergelijkbare spullen, alleen een ander ijsbeertje. De sneeuw op de bergtoppen maakte ik trouwens van wit glitterpapier, maar dat zie je niet zo heel goed op de foto's.


Hieronder de kaarten nog even samen, ik krijg zo eerlijk gezegd best zin in de winter!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkerblauw
- Stans bergen: Lawn Fawn - Stitched Mountain
- Stempels: MFT - Polar Bear Pals
- Inkt Memento
- Witte fineliner

8 opmerkingen:

  1. Die ijsberen zijn leuk! Grappig dat er bij jou ook eentje op de schaats staat! (Petra heeft ook een schaatsende ijsbeer, hoe groot is die kans nou?;-))
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat leuk weer Linda!! Mooi geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk Linda! Deze beren vervelen nooit, ik vind ze zo leuk. Mooi ook de bergen met glittersneeuw in de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren zeg! Die beer past geweldig in het besneeuwde berglandschap. Gave kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, Linda! Die ijsberen zijn echt leuk. Je hebt dan niet meer nodig dan wat sneeuw en bergen. Leuk bedacht om de sneeuwlaag van glitterpapier te maken. Dat geeft net dat beetje extra aan je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi setje, erg leuke kaartjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk setje is het geworden schattige stempel van die ijsbeer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.