woensdag 10 oktober 2018

Fall Friends #2

Afgelopen zondag liet ik jullie al een kaart zien die ik maakte met de liefste stempels van Hello Bluebird. Vandaag laat ik het tweede kaartje zien dat ik maakte met deze set.


Ik kleurde de stempels weer in met mijn Spectrum Noir markers en combineerde dit met warme kleuren en patronen van het designpapier. Wat vallende blaadjes erbij voor wat extra herfst-gevoel en dit kaartje was af :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Echo Park - The Story of Fall
- Stempel diertjes & tekst: Hello Bluebird - Fall Friends
- Fineliner rosé goud

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Knutsels en Kadootjes: vallende bladeren
The Paper Players: trees and leaves

8 opmerkingen:

  1. Ik vind jou kaartjes zo tof! Echt geweldig leuk is deze ook weer.
    Wat een lieve beestjes zijn het toch.
    Helemaal herfstig, ondanks dat het weer zomer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk stel...zo leuk deze herfstkaart!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keileuk! Ik blijf het hert met de boeken het leukst vinden, maar ze zijn wel een leuk stel met zijn allen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linda... love your fall critter... just adorable and beautifully colored! Thanks so much for joining us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet critters! I like the way you've used such strong coloured background papers and yet they don't distract from your animals. Thanks for joining us at The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk deze herfstkaartjes, ik vind deze stempelset zo leuk! Gaaf gedaan weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi, knus herfstkaartje!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi en leuk herfstkaartje. Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.