maandag 18 februari 2019

Konijntjes #5 - Hoera, een Meisje

Oei, te laat om te linken bij Tuesday Morning Sketches, maar ik maakte dus dit kaartje op basis van de sketch :). Vandaag ben ik een extra dagje vrij, omdat mijn ouders op vakantie zijn en zij normaal op Zoë passen op maandag. Yes, een bonusdagje voor mij met mijn liefste meisje! 

Ik hoef trouwens nog maar 5 weken te werken tot aan mijn zwangerschapsverlof... snel gegaan hè! Dan heb ik heel wat bonusdagen voor Zoë en op dagen dat zij op de opvang is, ook wat fijne knutsel-bonusdagen :).


Terwijl Zoë sliep vanmorgen, heb ik dit kaartje (dat al in stukjes op mijn werkmat lag) in elkaar gezet. Wat is het konijntje lief hè, zo in het karretje.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Marianne Design - Crafty Patterns
- Stans konijntje en accessoires: Marianne Design - Eline's Baby Bunny COL1463
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Baby Tekstjes EC0171
- Fineliner zwart

7 opmerkingen:

  1. Wat lekker zo een bonusdagje! Ik ben op maandag altijd vrij en vind dat heerlijk!! Prachtig kaartje heb je gemaakt, zo lief dat konijntje in zijn karretje! nee, 'haar' karretje natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje met het lieve konijntje, heel leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig kaartje. Fijn, zo’n extra dagje vrij. Nog maar vijf weken tot je verlof, dat is een mooi vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n extra dagje vrij en met een prachtig, lief kaartje met het konijntje. Twee mooie kaartjes maakte je met je nieuwe blok en het VW-busje.
    Geniet nog van je laatste weekjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoezig kaartje, Linda. En jeetje, al bijna met verlof, dat gaat zeker snel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, dit heb je echt leuk gedaan! Wat een schatje, dat konijntje! Geniet nog maar even van je vrije momentjes. Met twee koters om je heen zul je het straks een stuk drukker hebben, denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.