woensdag 27 februari 2019

Home Sweet Home #21 - Welcome Home

Vorige week kwamen mijn ouders terug na drie weken vakantie. Ik vind het altijd wel leuk om een 'warm welkom-thuis' te regelen. Dus ik maakte een kaartje voor hun en zette die, samen met een bakje blauwe druifjes (jeeeej, voorjaarsgevoel!) bij hun thuis.


Het kaartje is redelijk eenvoudig qua opzet. Het papier kocht ik laatst bij Action, (ik scoorde daar de laatste tijd best wat leuke knutsels!) vind vooral het papier met de zwaluwtjes heel leuk! De rest van de papiertjes komen uit hetzelfde blokje. Achter het turquoise papier, plakte ik een stuk glitterpapier om nét even wat extra's te geven. En tot slot plaatste ik er een mooie, toepasselijke tekst op. Deze stanste ik uit foam zodat hij iets naar voren komt. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Designpapier: Action
- Stans tekst: Winnie & Walter
- Stans rand: MFT - Looped border
- Stempel 'welcome': Marianne Design - Eline's Cute Animals Olifant EC0168
- Foam zwart
- Enamel dots glitter-zilver


4 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.