dinsdag 16 juli 2019

Party Animal

Bij de uitdaging op het blog van Just Us Girls is het de bedoeling een kaart te maken met de focus op het sentiment (ofwel de tekst).


Ik vond het leuk om het 'Animal chique' (is niet de echte naam, maar vind 'm wel passend) paper pad van Studio Light erbij te gebruiken. Ik stanste het woord 'party' uit zilver glitterpapier en uit zwart foam, waardoor hij iets verhoogd werd. En zo kwam dit Party Animal kaartje tot stand :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit en zwart
- Designpapier: StudioLight
- Stans 'party': Winnie & Walter
- Glitterpapier zilverkleurig
- Zwart foam
- Enamel dots
- Zilverkleurige fineliner

4 opmerkingen:

  1. Die is tof! Heel feestelijk.
    & waarschijnlijk kom je de glitters nog overal tegen? Hihi.
    Fijne avond nog. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave meidenkaart!! Heel erg leuk deze kleurtjes samen!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gave kaart, met al die feestelijke glitters!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great sparkly word! And I love the pattern paper too! Cute card. Thanks for playing with Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.