dinsdag 2 juli 2019

Zeemeermin #2 - Dylana 7 Jaar

Voor mijn achternichtje, die eind juni 7 jaar werd, maakte ik deze zeemeermin-kaart. Ik vind dit mythische figuur echt een heel leuke toevoeging aan de collectables-serie van Marianne Design!


In het zwarte haar verwerkte ik een strookje glitterpapier, dat geeft net even dat beetje extra vind ik :).  Een parelketting en -armband maakte deze diva-meermin af.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart paars
- Designpapier: Marianne Design - Sea Sparkle by Marleen
- Stans zeemeermin: Marianne Design - Mermaids by Marleen COL1467
- Stempels alfabet: 
- Enamel dots
- Witte gelpen

5 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.