maandag 16 december 2019

Kerst 2019 - Stay Cool

Kijk dan wat een leuk setje, het meisje met de slee en de schattige pinguïn erop!


Ik kleurde de afbeelding in met mijn Spectrum Noir markers en zocht wat papier in neutrale tinten erbij. Dit vond ik in diverse papierblokjes van MFT en Action. Wat plaksteentjes in koper erbij, die mooi kleuren bij haar outfit :).  De tekststempel is al een oudje, jaren terug gekocht bij Action, maar ik vind het lettertype erg leuk en de tekst lekker neutraal voor kerstkaarten. Weer een kerstkaartje af en op de post. Vandaag de laatsten! Ik vind het altijd super leuk om kerstkaarten te maken, maar toch zo op het laatst krijg ik altijd weer zin in ander soort kaarten :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: diverse paper pads van Action & MFT
- Stempel meisje & pinguïn op de slee: Neat & Tangled - Stay Cool
- Stempel tekst: Action
- Fineliner zilverkleurig
- Plaksteentjes

4 opmerkingen:

  1. Leuk is dit kaartje! Mooi kleurtje heb je gekozen voor de jas van het meisje. Lekker dat je klaar bent met je kerstkaartjes. Vanaf nu kun je weer lekker met andere thema's aan de slag. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH mooi!
    Neat and Tangled is ook zo'n merk dat ontzettend lieve stempels heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS. De laatste zin van je profiel zal je eens moeten aanpassen, want het zijn er nu twee om te knuffelen! Mijn oog viel er toevallig op 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super lief kaartje...

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.