vrijdag 14 februari 2020

Some Bunny #3

Hoewel wij eigenlijk niet echt iets doen aan Valentijnsdag, vind ik het toch wel leuk om een kaartje te geven aan Marc. Zeker dit jaar, want heel ongezellig... ik ben niet thuis.


Dus ja, een kleine attentie om te laten weten dat ik aan hem denk is dan toch wel leuk. Ik maakte een kaartje met drie konijntjes die druk bezig zijn in de tuin. Althans, twee zijn er hard aan het werk en eentje is lekker aan het snoepen van de taart. Ik koos voor een lang-gerekt model kaart (10x20 cm). Zie deze afmeting steeds vaker voorbij komen en ik moet zeggen, leuk om te maken ook!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Inkt achtergond: Distress Oxides diverse kleuren
- Stempels: Lawn Fawn - Some Bunny
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de challenge 'Love / Valentine's Day bij Always Fun Challenges.

Fijne Valentijnsdag! Hebben jullie nog wat leuks (of romantisch) op de planning?

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de konijntjes. Leuk hoe je met de stempels zulke tafereeltjes kan maken. Ik wil ook weer gaan oefenen met het kleuren van stempels dus wie weet zie je binnenkort wat op insta (creamarinda) voorbijkomen.
    Wij doen normaal ook niet aan Valentijn maar vanmorgen heb ik mijn man met een grote valentijnskaart verrast. Niet zelfgemaakt, maar wel met leuke geluidseffecten erbij.
    Fijne dag! Groetjes Marinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje met de konijntjes! Marc zal dit lieve kaartje vast kunnen waarderen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje met deze lieve konijntjes, zo'n lief kaartje zal vast gewaardeerd worden door Marc!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje voor Marc!! En nee dat lange model ken ik niet. Wel van 7.5 bij 15. Een ander modelletje is altijd weer leuk.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Linda,

    het is een heel gaaf kaartje geworden!!! Lief die konijntjes en een superleuk model ook.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.