zaterdag 14 maart 2020

Made by Lila #28 - Vogels (Eline's Birds)

Zoals eerder aangegeven gaat LiLa Swap door als 'Made by LiLa'. Larissa en ik hebben besloten dat we geen pakketten met knutselspulletjes meer samenstellen voor elkaar, omdat we allebei toch al zoveel spullen hebben... laten we die nou eerst eens goed gebruiken :). Maar we vinden het nog steeds heel erg leuk om elkaar uit te dagen en met dezelfde opdracht aan de slag te gaan. Dat blijven we dus maandelijks doen, maar gaan daarbij met ons eigen spullen aan het werk.


Dit keer heeft Larissa de opdracht bedacht: gebruik één of meerdere vogels op je kaart. Ik vond het een hele leuke opdracht, zeker omdat ik daardoor weer eens in mijn voorraad stansen moest duiken en daarbij dit 'oude' pareltje tegenkwam. Alleen daarvoor was het al de perfecte uitdaging, thanks Laris!


Ik maakte de kaart voor een achternichtje dat binnenkort 6 jaar wordt. Hopelijk valt hij in de smaak met al het roze en de glitters!

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier hartjes & hout: Craft Sensations (Action)
- Designpapier roze ruitjes: Doodlebug Design - Gingham-Linen Rainbow Petite Prints
- Stans vogeltje: Marianne Design - Eline's Birds COL1392
- Stans tak: Marianne Design - Eline's Toukan COL1457
- Stans letters naam: CraftEmotions
- Stempel 'hoera': CraftEmotions
- Stempel '6 jaar': Els Brigé - 't Is je Verjaardag
- Glitterpapier roze
- Fineliner zwart

Tot zover de vernieuwde (Li)nda & (La)rissa. Gaan jullie ook nog even bij mijn lieve compagnon kijken?

4 opmerkingen:

  1. Heey Linda,

    het is een prachtige kaart geworden met dit lieve roodborstje!!! Mooie papiertjes ook gebruikt.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en goed om spulletjes te gebruiken die je al hebt. Daardoor mag dit toffe vogeltje shinen, erg leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met dit vogeltje. Ik heb hem ook maar vind het een lastige om mee te werken. Maar jij laat zien dat hij ook te gebruiken is voor andere kaarten dan kerstkaarten. Bedankt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.