maandag 16 maart 2020

Vosje #14 - Gastdesigner 4 Season Challenge Blog

Als gastdesigner voor de challenge "Maart roert zijn Staart" 4 Season Challenge Blog laat ik nu het tweede kaartje zien. De eerste die ik maakte vind je hier


Dit keer koos ik voor een vos met zijn mooie pluimstaart! De papiertjes zijn van verschillende papierblokken van Action die ik combineerde. Ik vind de kleurtjes zo leuk en lief... een strikje om de kaart heen en twee 'fishtails' en toen was hij af.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: Craft Sentations (Action), diverse papierblokken
- Stans vosje: Marianne Design - Eline's Cute Fox COL1474
- Touwtje wit-zilver
- Fineliner zilverkleurig

Maarrr mocht je tijd en zin hebben, doe dan vooral gezellig mee met de uitdaging!

5 opmerkingen:

  1. Heey Linda,

    wat een schatje die vos en de prachtige papiertjes!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje, erg mooi! Dankjewel voor je bijdrage als gastdesigner op het 4 Season blog, ziet er gezellig uit al die kaartjes met staartjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dit! Mooie kleuren en dat vosje zit er zo schattig bij, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achtergrond bij dit lieve vosje.
    Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is super adorable and I do love the cute fox!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.