zaterdag 28 november 2020

Persoonlijke Kerstkaarten - Fotofabriek

Het liefst stuur ik alle familie en vrienden een zelfgemaakte kaart, 'vroeger' maakte ik er dan ook zo'n 40 per jaar. Maar de realiteit met twee kleine kindjes in huis, is dat ik de laatste tijd niet verder dan de helft kom. En dan stuurde ik met pijn in mijn creatieve hart wat standaard-kaarten, om mijn zelfgemaakte voorraad aan te vullen. Maar dit jaar doe ik dat anders...


Ik stelde mijn eigen kerstkaarten samen! Zo kan ik mijn handgemaakte kaarten aanvullen met een ander soort zelfgemaakte kaart. 


Op de site van Fotofabriek kan je makkelijk je eigen kaarten maken en in dit seizoen dus ook kerstkaarten... dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! Nu hoef ik met niet meer schuldig te voelen naar degenen die geen handgemaakte kaart van mij ontvangen, want zeg nou zelf... dit is toch een mooie vervanger?

Nou, fijn weekend allemaal! Hoe ver zijn jullie met de (handgemaakte) kerstkaarten?



In samenwerking met Fotofabriek

1 opmerking:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.