zondag 21 oktober 2012

Christmas Deer

Ik ben al aardig op weg met kerstkaarten maken, maar ik ben er nog lang niet! Hieronder alvast weer een toevoeging aan de kerstcollectie van 2012. Gisteren heb ik nog vier kaarten gemaakt, dus die zal ik binnenkort ook posten.


Het gebruikte papier is van Action, Boekenvoordeel en Trekpleister. Het strikje was al kant-en-klaar (hoe handig!) van Boekenvoordeel. Dan heb ik nog wat plakparels op de hoekjes geplakt. En het schattige hertje waar ik geen genoeg van krijg, kreeg een mooie prominente plaats op de kaart.

Fijne zondag nog!

Liefs,
Linda


2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik ben ook met dit papier bezig geweest vandaag, werkt wel verslavend moet ik zeggen :) Leuk zo met die stroken en dat rendier is er ook pittig bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.