donderdag 22 november 2012

Herenkaart - fiets

Wat ontzettend leuk om te zien dat ik weer nieuwe volgers erbij heb gekregen. Welkom Sjoukje, Susie Wusie, Linda en Yvonne! Leuk dat jullie mijn creatieve activiteiten willen volgen!

Vandaag is het de verjaardag van mijn oom. Hij houdt erg veel van fietsen, dus dat moest het thema worden van deze kaart. Vind hem zelf best gaaf geworden :). Wat vinden jullie ervan?


Deze kaart doet mee aan de challenge bij Paper Playtime (Anything Goes).

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkerbruin
- Basispapier kastanjebruin en jeansblauw
- Designpapier van Avec: via Boekenvoordeel
- Afbeelding fiets (zie hieronder)
- Stempels van 'The Paper Company' en 'My Mind's Eye'


Voor de liefhebber hier nog de afbeelding:

Liefs,

Linda


1 opmerking:

  1. Een super leuke mannenkaart Linda!! Helemaal geslaagd! En dankjewel voor het delen van de plaatjes! Misschien gebruik ik ze ook nog eens :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.