maandag 29 december 2014

Washi Tape Madness #22 - 3x Baby

Laatst had ik weer eens een opdracht om kaarten te maken, jeeej zo leuk vind ik dat! Degene had mijn kaartensite gevonden en was op zoek naar babykaartjes. Het was nog niet bekend of het een jongetje of meisje zou worden, dus dat werd voor allebei één. Ze had een kaart gezien op mijn site welke ze heel leuk vond, dus graag in die stijl. Het was één van mijn washi-kaartjes die ze aanwees. Dat was al lang geleden! Heerlijk om weer eens lekker te plakken en freubelen met washitape. Fijn om daar weer eens mee aan de slag te gaan.


Ik maakte dus een blauwe en een roze versie.


En blijkbaar werkte het aanstekelijk, want ook mijn moeder ging met washitape in de weer en maakte dit babykaartje:


Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden Linda, jouw twee kaartjes zijn lekker fleurig! En die van je moeder met dat schattige hertje is ook een plaatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes en wat super een bestelling via je blog! Hoe gaaf is dat. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn echt scheetjes geworden. Super leuk gemaakt. Het geeft altijd wel een lekker gevoel als iemand je creaties zo waardeert.
    Ook ik ben weer ff wakker geschud. Binnenkort ga ik mijn washi tapejes ook nog maar eens voor de dag halen.
    Unne gooje roetsj ( fijne jaarwisseling ).

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, alle drie. Ga binnenkort mijn washi tape ook weer tevoorschijn halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag dit kaartje voorbij komen op Pinterest en ik blijf het hertje zó lief vinden hé... Waar is de stempel van? Is hij van Artemio? Ik wil 'm ook! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.