donderdag 12 februari 2015

Eline's Winter Birds #2

Zo leuk, die Winter Birds van Eline :). Ik ben weer eens aan het knippen geweest, lekker rustgevend vind ik dat altijd!


Eigenlijk zit het papierblok met Winter Pastels van Eline in mijn kerst-knutsel-doos achterin de kast, maar omdat het zo leuk matcht met het vogeltje, heb ik hem er toch even bij gepakt :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Winter Pastels
- Stans scalloped circle: Cart-Us 0102
- Knipvel vogel: Eline's Winter Birds AK0061
- Stempel 'happy birthday': Marianne Design CS0883
- Houten knoop: Action
- Touwtje: Hema
- Plakparels

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Sketch Saturday: Onderstaande sketch
Cards and Scrap: Vogels


Zie ook:

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, prachtige combi van dat houtpapier met de rest. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart! Maare....dat papier zit in je kerstknutseldoos achterin de kast??? Maak jij dan alleen maar in december kerstkaartjes???
    Zelf maak ik die gewoon het hele jaar door.....anders ben ik aan het eind van het jaar alleen maar bezig met kerstkaartjes maken....nou dat heb ik een jaar gedaan...vond ik helemaal niks...kon geen kerstkaart meer zien....maarja ieder zijn ding toch! ;-)

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda wat een super leuke kaart! De kleuren matchen perfect bij het wintervogeltje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, Linda. En dat kerstpapier kan er heel goed bij. Super!

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In vind het een vrolijk kaartje geworden, Linda!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook zo leuk, en goed te gebruiken ook al is kerst al voorbij! Eline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.