zaterdag 7 februari 2015

Stroken #3 - I Like to Ride my Bicycle

Bij de ABC-challenge van Erna Logtenberg had ik dit keer de eer om een uitdaging te bedenken, voorwaarde was dat deze moest beginnen met de letter F. Ik koos voor 'fiets'. 


Uiteraard ging ik zelf ook aan de slag met deze challenge en maakte een fleurige fietskaart :). Doen jullie ook mee?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Eline's Brights - Red, Orange, Pink
- Stans fiets: Marianne Design LR0233
- Stans 'gefeliciteerd': Marianne Design LR0220
- Resin flower
- Strikje
- Plakparels

Fijn weekend!

Zie ook:


Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Wow wat een gave kaart! Een hele mooie stans, die fiets! Bedankt dat je meedeed :-) En bedankt voor je leuke uitdaging! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    Lekker vrolijk kaartje is het geworden!!! Ik ben ook helemaal weg van je mannen-motor kaart.
    Fijn weekend!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastische kaart!!! Echt weer heel erg gaaf!
    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.