donderdag 27 oktober 2016

Kerst 2016 - Christmas Hugs

Na de vorige kaartjes die ik maakte met dit papier, ging ik nog even door en combineerde het voor dit kaartje met de schattige stempel van Eline Pellinkhof. Ben ook weer lekker op dreef met inkleuren, vind ik erg leuk om te doen. De diertjes houden elkaar lekker warm en hebben een fleurige sjaal om gedaan. Al met al werd het weer een lekker vrolijk geheel als je mij vraagt.


Inmiddels zit ik rond de 30 kerstkaarten voor dit jaar, het schiet al aardig op! Mede dankzij de motivatie van 52 weeks to Christmas om elke week van het jaar een kerstkaart te maken. Ik doe al een aantal jaar mee met het voornemen van deze blog en vind het heerlijk om aan het eind van het jaar geen stress te hoeven hebben om genoeg kerstkaarten te hebben. Nu zoeken ze voor dit blog nieuwe DT-leden, dat lijkt mij ontzettend leuk om te doen. Ik ga me aanmelden, dus wie weet... :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit en turquoise
- Designpapier: Crate Paper - Snow and Cocoa
- Stans vierkant stitched: My Favorite Things
- Stempel diertjes en tekst: Marianne Design - Eline's Christmas Hugs EC0148
- Plakparels: Action

8 opmerkingen:

  1. Je kaartje is mooi. DT bij 52 WTC dat is iets voor jou. Ik vind jouw kaartjes altijd mooi: kleurrijk, fris, lief.
    Vaak een inspiratiebron. Ik wens je veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De indigriënten heb je al om DT te worden. Deze kaarten bewijzen dat, vind ik. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Het stempeltje is erg lief Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda , zo jij bent snel met je aan te melden als DT-lid! Wat leuk dat je een kans wilt wagen...we gaan met alle DT leden stemmen en op 24 november maken we bekend wie het allemaal is geworden.
    Wat een mooie kerstcreatie heb je gemaakt..ziet er geweldig uit. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Die stempel heb ik ook nog, volgens mij nog nooit wat mee gedaan, dat wordt eens tijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kerstkaartje weer en top dat je een kansje waagt om DT-lid te worden, succes!
    grtz. Colie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kerstkaartje Linda...heel lief stempeltje erop...leuk dat je in het DT wil komen bij 52 WTC...ik ben ook volger geworden, zodat ik ga proberen om met regelmaat langs te komen...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartje. Nou kan dat ook niet anders, want ik ben gek op uiltjes. Leuk dat je DT wilt worden bij 52WTC. Veel succes!
    Groetjes Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.