maandag 17 oktober 2016

Sweet Succulents & Cactussen #1

Alweer een joepie-momentje op knutselgebied! Mijn geduld werd op de proef gesteld (want steeds niet leverbaar), maar daar is mijn langverwachte stempelset dan: Sweet Succulents van MFT.


Tegenwoordig kom je ze overal tegen: cactussen en vetplantjes. Ik vind ze zelf ook erg leuk voor in huis, lekker makkelijk ook qua verzorging! Het inkleuren kostte wel even wat tijd, met name om de juiste kleuren bij elkaar te vinden (en oppassen dat je je niet prikt aan de cactus). Maar goed, lekker bezig geweest en ik ben blij met het resultaat:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Pebbles - DIY Home
- Stempels en stansen plantjes: MFT - Sweet Succulents
- Stempel 'welcome': Marianne Design - Eline's Babies EC0106
- Alfabet stickers: American Crafts - Thickers Rockabye
- Enamel stickers: Marianne Design - Cold as Ice
- Fineliner

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Leuk bedacht om het 'welcome' uit de babyset te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze zijn leuk he, die stempeltjes... superleuk kaartje maakte je er mee, geloof graag dat je er tevreden mee was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart! Heel leuke stempels Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke stempels. Dat was het wachten wel waart. Wat een originele kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk resultaat!
    De cactussen zijn echt heel leuk en je hebt ze prachtig ingekleurd!
    Heel origineel.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Linda! Dit is ook één van mijn favoriete set stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! De plantjes zijn tof en je hebt er een mooi geheel van gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig kaartje met de cactussen. Mooi ingekleurd. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig kaartje met de cactussen. Mooi ingekleurd. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.