zaterdag 18 maart 2017

Ik Hou van Holland #12 - Serie van 3

Laatst was ik voor een knutselavondje bij mijn moeder. Dat was zoals gewoonlijk weer heel gezellig, maar dit keer ook super productief :).


Ik grabbelde uit mijn moeders restjes-bak wat leuke papiertjes bij elkaar, in blauwe en turquoise- tinten. Ik had herenkaarten nodig en vond het wel leuk aan de slag te gaan met een Holland-thema. Het was alweer even geleden dat ik kaartjes daarmee gemaakt heb en mijn moeder heeft de stans van de molen, dus dan krijg ik al snel het 'ik hou van Holland' -gevoel :). Heb je het liedje al in je hoofd?


Bovenstaande kaart is gebaseerd op een wat oudere sketch van Stamp, Ink, Paper Challenge en onderstaande kaart op een wat oudere van Paper Play Sketches. Ik hou ervan om sketches te gebruiken als opstart om aan een kaart te beginnen, maar het kan soms ook gebeuren dat ik gedurende het freubelen van de sketch afwijk en hij er uiteindelijk helmaal niet meer in te herkennen is :).


En de laatste kaart alweer, deze in een strak model met vakken en stroken:


Hieronder zie je ze alledrie nog even samen:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Designpapier: diversen, onder andere Authentique - Suave
- Stans molen: Marianne Design LR208
- Stans 'hoera': JoyCrafts 6002/0297
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0338
- Stempel 'post': Marianne Design - Eline's Clearstamp Airmail EC0120
- Enamel stickers: Xenos
- Fineliner zwart

Fijn weekend!

10 opmerkingen:

  1. Leuke serie zeg! En dat met restjes.... die met hoera is mijn favoriet, maar vind de andere ook heel geslaagd. Leuke layouts heb je gebruikt. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie! De kleuren zijn super samen, echt leuke papiertjes. En het werken met een sketch en totaal ergens anders uit komen herken ik ook ja haha. Ik heb gisteren je kaartje ontvangen, onwijs bedankt. Ik vind hem enig met het lieve schaapje en het schattige papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie heren kaarten Linda....je brengt me op een idee....ze zijn prachtig!
    Groetjes Din

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke serie heb je gemaakt! leuke papier combinaties. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaarten! Lekker stoer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een productie, en wat zijn je kaarten tof! Leuk papier heb je gebruikt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie! Onze IK HOU VAN HOLLAND week is net afgelopen op school = werk, heb heel de week in deze sfeer gewerkt. (en daarbij de hele week het lied in mn hoofd gehad, haha)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda,
    Ze zijn alle drie super leuk geworden!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig hoor, samen knutselen. Wat een super Holland trio. Mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoe kan die snijmallen van marianne design heb ik maaar snijmallen klaar hoe eruit onder makkelijk maar boven wieken moeilij eruit wie weet tip kan helpen??

    groetjes linda boot

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.