donderdag 20 april 2017

Drieluik #5 - Samenwonen

Mijn zusje heeft deze maand de sleutel gekregen van het huisje waarin ze gaat samenwonen met haar vriend :). Ze hebben een nieuwbouwflat in het centrum bemachtigd, echt onwijs leuk! Na wat klussen zijn ze nu echt 'over'. Ik stuurde hen (Sandra & Mike) deze kaart:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Fancy Pants - Office Suite
- Stans huis: Marianne Design COL1333
- Stans hartje: Crafters Companion Die'sire - Essentials Hearts
- Stans alfabet: AliExpress - NCraft
- Stempel alfabet: Stampin' Up - Labeler alfabet
- Nuvo Crystal Drops - Gloss Ebony Black
- Washi tape

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Linda! Daar gaan ze wel super blij mee zijn.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart! Heel mooi gemaakt en erg leuk dit drieluik Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en heel persoonlijke kaart, erg tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje gaat zeker pronken in hun nieuwe huisje. Top. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje, mooi model en leuke kleurencombi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een kaartje om in te lijsten. Hij is erg mooi geworden. Zo wie zo vind ik jouw kaarten erg leuk. Ik kwam bij toeval op de blog van je mams. En ben toen meteen ook bij jou volger geworden.

    Geniet van het shoppen vandaag! Veel plezier.

    Groetjes, Clarisse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, hoor. Ik vind zo'n drieluik toch altijd heel leuk. Er is veel te zien op zo'n kaart.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.