donderdag 13 april 2017

Monkey Business #4

Pasgeleden had ik alvast wat diertjes voorgestanst, waaronder deze vrolijke aapjes. Toen ik bij mijn moeder dit leuke papier tegenkwam in haar voorraad, had ik al snel het idee om er twee leuke kinderkaarten mee te maken.


Op de eerste kaart maakte ik een slinger, waaraan het aapje lekker kan bungelen.


Voor de tweede kaart kreeg het aapje een rechthoekig vak waar hij in kan hangen :). Het achtergrondpapier is al vrolijk van zichzelf, het doet me denken aan confetti.


En, je raad het al, de apenkaartjes nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Simple Stories - Say Cheese II
- Stans aapje: Marianne Design - Eline's Monkey COL1399
- Stans slinger: Marianne Design CR1392
- Stempels tekst: Marianne Design HT1603
- Washi Tape
- Nuvo Glitter Drops - White Blizzard

De eerste kaart uit deze blogpost doet mee aan de volgende uitdagingen:
De Egel: kaart voor een kind
Crazy 4 Challenges: 'wild' animal


BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten Linda ! Heel tof met die schattige aapjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig, alvast wat voorwerk doen! Dan is je kaartje daarna zo af! Ze zijn hartstikke geinig en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaarten, en het is echt net confetti op het tweede kaartje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, vrolijke kaartjes! De aapjes blijven een ondeugende uitstraling hebben, grappig!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes Linda! Je gebruikt ook steeds zo'n mooi papier :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.